مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر:
مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت:شهدا بزرگترین الگوی امر به معروف و نهی از منکر هستند و باید با الگو گیری از آنها انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی اش برسانیم.
کد خبر: ۹۵۵۹۶۴۳
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ، سرهنگ خضر فقیه مسئول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نشست بصیرتی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه شهدا از جنس مردم هستند و به همین دلیل می‌توانند الگو و اسوه باشند، گفت: شهدا برای رسیدن به ارزش‌های متعالی تلاش و مجاهدت کردند.

 

 

وی اظهار داشت: دشمنی استکبار جهانی از همان آغاز انقلاب اسلامی شروع شد و تاکنون نیز ادامه دارد اما به برکت خون شهدا و رزمندگان اسلام تمامی توطئه های آنها نقش بر آب شده است.

 

 

فقیه بر توجه ویژه به جهاد تبیین تاکید کرد و افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون به فضل الهی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که باید به مردم گفته شود تا آنها بیش از پیش به انقلاب و آرمان های آن پایبند باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب با کمبود امکانات بسیاری در بخش های مختلف مواجه بودیم اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از عقب ماندگی ها با وجود جنگ تحمیلی و تحریم ها جبران شد.

 

پایان خبر/

ارسال نظرات
آخرین اخبار